FAQ - Veel gestelde vragen

FAQStaan er logo`s of iets anders dat de inhoud van mijn pakketje openbaar maakt op de verpakking?
Nee, we versturen de artikelen in blanco enveloppen en pakketjes. Bij afzender staat alleen onze postcode en huisnummer.

Als ik via de bank mijn betaling doe, wat zie ik dan op mijn afschrift?
U doet de betaling aan CBD expert BV onder vermelding van u bestelnummer. Volledig discreet dus.

Wat gebeurt er als ik vergeet de betaling over te schrijven?
Als u kiest voor betalen per bankoverschrijving heeft u 7 dagen de tijd om te betalen. Als wij uw betaling niet binnen 7 dagen na uw bestelling hebben ontvangen, wordt uw bestelling geannuleerd.

Mijn bank geeft aan dat jullie IBAN of bank gegevens niet juist zijn?
De bank gegevens op onze website en in onze email zijn juist. Als je vanuit een ander land dan Nederland een bankbetaling doet, zorg er dan voor dat je een Europese of internationale overschrijving kiest. Als je een internationale overschrijving doet dan kan je deze gegevens gebruiken:

Naam ontvanger:
contact

Bank Naam: SNS Bank
IBAN: NL81SNSB0909337616
BIC: SNSBNL2A

Adres Bank:
Ceintuurbaan 292 /III
1072 GK Amsterdam

Kan ik het artikel ook ruilen?
Ja, voor alle aankopen geldt een zichttermijn van 14 dagen. De zichttermijn houdt in dat de klant het recht heeft binnen 14 dagen de artikelen zonder enige verplichting zijnerzijds in originele verpakking te retourneren.

Kan ik mijn bestelling als ik deze al betaald heb, nog annuleren?
Zodra de bestelling is afgerekend, kan deze niet meer geannuleerd worden. Je kunt de bestelling na ontvangst wel terugsturen. Zie hiervoor de retourvoorwaarden.

Wat als ik mijn bestelling niet of beschadigd ontvang?
Wij dragen het risico van beschadiging en verlies van de artikelen tijdens het versturen naar de klant. Dit staat ook beschreven in onze Algemene Voorwaarden.

Retourrecht
Producten die retour komen dienen in de originele verpakking te zitten en ongebruikt te zijn, anders zijn wij genoodzaakt extra kosten in rekening te brengen. Na ontvangst van de zending en goedkeuring van ons over de staat van de teruggezonden producten, wordt binnen 14 dagen het geld van de aankoop teruggestort.

Hoe kan ik een bestelling veranderen of een foute bestelling aanpassen?
Wanneer er nog niet betaald is kunt u gewoon een hele nieuwe bestelling plaatsen. En deze laatste nieuwe bestelling betalen. De oude bestelling verdwijnt vanzelf uit ons systeem als er uiteindelijk niet betaald wordt. Is er al betaald en wilt u toch nog wat veranderen of wijzigen, dan dient u contact met ons op te nemen.

Mijn land staat niet in de lijst, naar welke landen kunnen orders en producten verstuurd worden?
Wij versturen alleen orders binnen Europa. Daarbij hebben specifieke producten extra verzend-beperkingen, vanwege het soms niet legaal zijn van deze producten in het land van bestemming. Deze verzend-beperkingen worden aangegeven bij de betreffende producten. Tevens worden de verzend-beperkingen voor producten gecontroleerd bij het opgeven van de bestemming van uw pakket.

Ontvang ik een bevestiging van mijn geplaatste bestelling?
Ja, je ontvangt per e-mail een bevestiging van je bestelling.

Kan ik mijn bestelling ook volgen?
Ja, het is mogelijk om je bestelling te volgen indien het een pakketje is. Nadat je order is ingepakt door ons verzendhuis ontvang je namelijk via de email een Track & Trace code waarmee je de status van je bestelling kunt volgen.

Hoe snel krijg ik mijn bestelling geleverd?
Voor bestellingen in onze webshop geldt:
enveloppen op werkdagen besteld voor 15:30 uur en pakketten voor 22:00 uur besteld, de volgende dag (uitgezonderd de zondag) in huis.

Is er sprake van een minimaal orderbedrag?
Ja, het minimale orderbedrag bedraagt €20,-.

Wat zijn de verzendkosten?
Wij rekenen lage verzendkosten, een overzicht staat hier

Zijn de vermelde prijzen in- of exclusief BTW?
De prijzen die vermeld worden zijn inclusief BTW.

Kan ik een bestelling laten verzenden naar een buitenlands adres?
Jazeker, wij versturen onze producten door heel Europa. Let wel op de verzendrestricties voor sommige producten.

Kan ik mijn aankoop op een ander adres dan mijn huisadres laten bezorgen?
Ja, dat is mogelijk. Tijdens de bestelprocedure kun je bij de optie ‘Thuisbezorgen’ meerdere afleveradressen aanmaken. De adressen die je aanmaakt blijven behouden, zodat je bij elk bezoek aan onze webshop weer kunt kiezen op welk adres je de bestelling wilt laten afleveren. Je kunt een bestelling overigens niet op een postbusadres laten leveren.

Ontvang ik een papieren factuur?
Alle orders en betalingen verlopen volledig digitaal, je zult je factuur dus ook via e-mail ontvangen. Wel zit er bij je bestelling een papieren pakbon.

Is het veilig om te betalen in de webshop?
Tijdens het afhandelen van de betaling maken wij gebruik van een beveiligde SSL internetverbinding. De SSL software zorgt ervoor dat de betalingsinformatie versleuteld over het internet wordt verstuurd. Je herkent de veilige verbinding aan de groen gekleurde browserbalk en het slotje links bovenin naast de browserbalk. Het is dus veilig om te betalen in onze webshop.

Krijg ik de verzendkosten vergoed indien ik producten retourneer?
Je krijgt de verzendkosten alleen vergoed als je de volledige bestelling, dus alle producten, retourneert.

Is het mogelijk om mijn product via jullie te laten repareren?
Dit is erg afhankelijk van onze leveranciers, neem voor deze mogelijkheid contact op via de email en dan bekijken we de mogelijkheden.